Veelgestelde vragen
Hebt u een vraag? Kijk eerst bij de veelgestelde vragen of je vraag erbij staat. Kun je hier geen antwoord vinden, neem dan contact met ons op.
Stage en werk
- Hebben jullie ook stageplaatsen?
- Computershop Arnhem is geaccrediteerd voor BOL stages niveau 2 en 3. Op dit moment hebben we 1 stageplaats niveau 3 beschikbaar.
- Hebben jullie ook snuffelstages?
- Computershop Arnhem doet niet aan z.g. snuffelstages.
- Zijn er vacatures voor fulltime of parttime werk?
- Op dit moment hebben we een vacature voor een parttimer die doordeweeks kan invallen.
Producten
- Welke merken verkopen jullie?
- Op onze website kunt u vinden welke merken we allemaal hebben. Van de meeste merken die op de website staan kunnen we ook apparaten leveren die niet op de website vermeld staan.
Reparaties
- Kan ik bij jullie ook mijn notebook laten repareren?
- Computershop Arnhem repareert notebooks van bijna alle merken. Denk aan Asus, Acer, Lenovo, Packard Bell, Sony, Toshiba, Medion, etc.
- Repareren jullie ook smartphones en/of tablets?
- Computershop Arnhem repareert geen telefoons of tablets.
- Repareren jullie ook printers?
- In de meeste gevallen loont het qua kosten niet om een printer te repareren. Sommige printers hebben echter een hele eenvoudige storing die we voor u direct kunnen verhelpen.
- Hebben jullie ook aan-huis-service?
- Computershop Arnhem repareert alleen op haar eigen werkplaats, u zult de reparatie dus naar ons toe moeten komen brengen.
Webshop
- Klopt de voorraad van de producten?
- Ja, meestal wel. Maar als er slechts 1 artikel op voorraad is dan kunt u beter bellen of mailen of de voorraad voldoende is. Als een artikel niet op voorraad is dan kunt u beter altijd informeren naar de eventuele levertijd.
- Hoe en wanneer wordt een bestelling verstuurd?
- Als u voor 16.00 uur besteld dan wordt in principe het product die dag nog verstuurd via Post.nl, mits het op voorraad is.
- Wat als ik mijn iDEAL-betaling heb afgerond, maar geen bevestiging van mijn bestelling heb ontvangen?
- Na het afronden van je iDEAL-betaling word je vanuit de veilige betaalomgeving van je eigen bank weer doorgestuurd naar de site van Computershop Arnhem. Vervolgens ontvang je per e-mail een bevestiging van je bestelling. Het is belangrijk het venster van je browser open te houden tot je weer terug bent op onze site. Anders kan het gebeuren dat je betaling wel wordt verwerkt, maar je bestelling niet.Heb je geen bevestiging van je bestelling ontvangen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.
Milieu
- Wat doe ik met mijn oude PC of notebook?
- In het kader van de verwijderingsbijdrage mag u voor ieder nieuw apparaat dat u koopt een vergelijkbaar oud apparaat inleveren om af te danken. Wij zullen zorgen voor een verantwoorde afvoer van uw apparaat.
- En wat met accus en batterijen?
- Ook deze mag u bij ons inleveren, deze worden regelmatig bij ons opgehaald door Stibat.
- Lege cartridges?
- U kunt ook lege inkt- en tonercartridges bij ons inleveren, ook deze zullen wij verantwoord afvoeren.
- Geven jullie nog plastic tasjes?
- Het is vanaf 1 januari 2016 niet meer toegestaan gratis plastic tasjes te geven. Computershop Arnhem wil klanten toch graag op een gemakkelijk manier producten meegeven. Daarom wordt er voortaan met papieren tassen gewerkt.
Diversen
- Kan ik pakketten bij jullie verzenden?
- Per 1-4-2016 is Computershop Arnhem gestopt met haar diensten voor DHL. U kunt op het winkelcentrum Presikhaaf terecht voor Post.nl diensten bij de Primera en Bruna. Voor DHL kunt u terecht bij de Ter Stal en Hema in de winkelpassage.